Versturen

Wij versturen tot 20:30 uur
Op voorraad? Morgen in huis.
Lees de kleine lettertjes

Contact gegevens

072 567 50 55
Ma t/m vr 09:00—18:00
Neem contact met ons op

Klant

Welkom bezoeker
Goedemiddag.
Inloggen | Registreren

Winkelmand
Producten: 0
Totaal: € 0,00
Wij zijn gewoon geopend om uw bestellingen te verzenden! Elke werkdag worden alle voorradige bestellingen zoals altijd keurig verstuurd.
Het kan zijn dat uw pakket vertraging oploopt. Dit heeft te maken met grote drukte bij PostNL.
We hopen op uw begrip mocht er enige vertraging ontstaan zijn.
Track & Trace vindt u hier.

Epson cartridge wordt niet herkend

Het kan voorkomen dat uw nieuwe cartridges niet direct goed herkend worden. Dit is slechts bij de transitie van origineel naar huismerk. Als het eenmaal goed werkt zult u er later geen last meer van ondervinden. Dit komt doordat Epson liever niet heeft dat u huismerk cartridges 

Stap 1: Zorg dat de Epson Status Monitor 3 is uitgeschakeld:
http://support.epson-europe.com/onlineguides/nl/picturemate/ref_g/softw_3.htm 

Deze is te vinden bij >> Configuratiescherm >> Printer >> Rechtermuisklik >> Voorkeurinstellingen Printer >> Onderhoud >> Snelheid en Voortgang

Zodra u de vink heeft aangezet bij "Epson Status Monitor 3 uitschakelen" dan kunt u de volgende stappen uitvoeren:

Stap 2: Zet de PC uit.
Stap 3: Koppel de printer los van de PC
Stap 4: Verwijder de netspanningskabel uit de printer
Stap 5: Verwijder de USB kabel.
Stap 6: Start de PC opnieuw op.
Stap 7: Wanneer de PC is opgestart doe dan de USB kabel van de printer weer in de PC.
Stap 8: Doe dan pas de netspanningskabel weer in de printer.
Stap 9: Mocht er een lampje op uw printer branden, dan kunt u de reset knop op de printer zelf 5 sec. lang ingedrukt houden.

De printer wordt opnieuw opgestart en zal de nieuwe cartridges herkennen. De printer zal nu klaar zijn voor gebruik

Komt u er niet uit, volg de instructies in de onderstaande YouTube video.

Laden...

Nog vragen? Neem contact met ons op!