Zoals in een eerdere blogpost uitgelegd heeft HP enkele weken geleden een update actief gemaakt die ervoor zorgde dat huismerk 934/935, 950/951 en 970/971 cartridges niet meer naar behoren werkten in de printers waarvoor deze bestemd zijn.
De update is teruggedraaid. Soort van. In plaats van dat HP ervoor zorgt dat alles automatisch gaat, zoals ze altijd deden, moeten gebruikers via de website van HP de update voor hun specifieke printer opzoeken, invoeren en installeren:
– Ga naar http://support.hp.com/nl-nl
– Voer uw printertype in en klik de juiste optie aan
– Ga naar het tabje “Software en drivers” en druk op “Start”
– Klik het kopje “Firmware” aan en daarna de knop “Downloaden”.
– Voer het bestand uit en loop de stappen in de wizard door.
De laatste twee stappen zijn essentieel. Als simpelweg de bovenste (prominent in beeld gebrachte) downloadknop gebruikt word zal de blokkade niet opgeheven worden.
Wanneer alle stappen op deze pagina én in de installatiewizard uitgevoerd zijn zouden de huismerk cartridges weer zonder problemen moeten werken.
About Inktweb.nl
- Web |
- More Posts(88)
ik begrijp t niet, vroeger was het makkellijker, ik heb een paar jaar geledem een herseninfarct gehad, maar ik heb t tig keer overgelezen maar ik kom niet verder als de firmware installeren en dan zegt ie dat se software up to date is en kom ik niet verder… wat doe ik dan fout?
ik heb een officejet pro 6970 en patronen 903
kan iemand mij helpen svp? ik zou zeer dankbaar zijn…
Ik kan weer printen!!!
Wel problemen gehad met het verbinden / zoeken van / naar de printer.
Ik heb precies hetzelfde. Hij vind de printer wel maar ik kan hem niet selecteren in het download programma. Hoe heb jij dit toen opgelost?
Hoop snel iets van je te horen!
Dag Karin, hoe is de printer aangesloten? Voor downgrades raden we aan dat u de printer aansluit met een printerkabel in uw USB-ingang op uw computer/laptop. Downgrades via het draadloze netwerk hebben soms minder succes.
Probleem opgelost, bedankt.